moafaekstrom.blogg.se

Jag är en svensk tjej som flyttat till London för att jag helt enkelt tröttnade på allt hemma i Sverige! Följ resan och alla galenskaper som kan hända en simpel vardag.

- säg ingenting till mig

Publicerad 2013-10-31 05:00:56 i Allmänt

 har fått melissa horn på hjärnan och de e i princip de som har spelats i två dagar konstant! 
 
 
dagen har bestått av chill innan jobb, började 17.3o och vi kom därifrån vid oo.3o !
Jag och tre andra som ja jobbar me drog till en pub och drack lite för att fira anna som fyllde år idag!
hade mysigt och satt och prata i typ tre timmar innan de blev dags att röra sig hemmåt!
 
när ja väl kom hem va ingen hemma för de va på film kväll hos en vän!
Ja missförstod självklart allt när ja trodde att alla va på filmkväll här hemma haha!
typiskt mig, men men skönt ändå, hann även med att skypa lite med min fulla söta syster innan hon skulle sova, och nu blir det för min del att ta bort sminket och röka en sista gång innan ja ska försöka sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekström

Jag är en 22 årig tjej som har bosatt mig i Europas huvudstad London! Ni får följa min vardag och alla galenskaper storstadslivet har att erbjuda! Enjoy 😙

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela